خدمات تعمیرات نمایندگی کنوود
تعمیر تلویزیون
تعمیر ماشین لباسشویی
تعمیر جاروبرقی
تعمیر پکیج دیواری
تعمیر کولر گازی
تعمیر یخچال
تعمیر مایکروفر
گارانتی محصولات
مشاوره رایگان
بهترین قیمت
سرعت در ارائه ی خدمات
راه های ارتباطی با نمایندگی ما
برای تماس با نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی کنوود، مطابق با شرایط و امکانات خود میتوانید از طریق یکی از راههای ارتباطی موجود شامل تلفن، ایمیل، شبکههای اجتماعی و مراجعه حضوری به یکی از شعب موجود با ما ارتباط داشته باشید و سوالات یا نظرات خود را بیان کنید.
راه های ارتباطی با نمایندگی ما
برای تماس با نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی کنوود، مطابق با شرایط و امکانات خود میتوانید از طریق یکی از راههای ارتباطی موجود شامل تلفن، ایمیل، شبکههای اجتماعی و مراجعه حضوری به یکی از شعب موجود با ما ارتباط داشته باشید و سوالات یا نظرات خود را بیان کنید.
خطاهای جارو برقی های کنوود
علت بروز
این خطا زمانی ظاهر میشود که هوای ورودی کافی به موتور نرسد و برد تشخیص دهد مکش پایینتر از حد استاندارد است. رایجترین دلایل:
پر شدن کیسه یا محفظه خاک
گرفتگی فیلترهای ورودی (فیلتر اسفنجی و HEPA)
انسداد در لوله خرطومی یا دسته
ترکخوردگی لوله که باعث افت فشار میشود
راهحل دقیق
کیسه را کاملاً تعویض کن، حتی اگر نیمهپر است (کیسه نیمهپر هم فشار مکش را پایین میآورد).
فیلترها را با آب (در صورت قابلشستشو بودن) تمیز کن و ۲۴ ساعت کامل خشک کن.
لوله خرطومی را از هر دو طرف جدا کن و با یک چوب نازک تمیز کن.
اگر پس از رفع انسداد خطا رفت، مشکل از فشار هوا بوده؛ اگر نه، ممکن است سنسور فشار مشکل داشته باشد.
علت بروز
خطای دمایی به دلیل:
کارکرد طولانی با فشار زیاد
بسته بودن مسیر هوا
خرابی فن خنککننده موتور
اختلال در سنسور حرارتی (ترمیستور)
زمانی که دما از حد مجاز بالاتر رود، دستگاه برای جلوگیری از سوختن موتور خاموش میشود.
راهحل دقیق
دستگاه را حداقل ۲۰ تا ۳۰ دقیقه خاموش نگه دار تا کامل خنک شود.
فیلترها و کیسه را بررسی کن چون شایعترین علت داغی همین است.
اگر خطا پس از حتی چند دقیقه کار تکرار میشود، احتمال خرابی فن یا یاتاقان موتور وجود دارد.
اگر موتور صدای غیرعادی دارد، مشکل مکانیکی است و باید سرویس شود.
علت بروز
این خطا معمولاً به مشکلات الکترونیکی مربوط میشود:
قطعی یا اتصال بد سیم سنسور حرارتی روی موتور
خرابی ترمیستور
مشکل در برد کنترل
نوسان برق
راهحل دقیق
دستگاه را از برق بکش و ۵ دقیقه بعد وصل کن (ریست برد).
اگر دوباره ظاهر شد، احتمالاً سنسور روی موتور باید تست شود.
اگر موتور بیش از حد گرم نیست اما خطا میدهد، ترمیستور خراب شده است.
در برخی مدلها نیاز به تعویض برد کنترل است.
علت بروز
برسهای توربو دارای یک موتور کوچک هستند. خطای E4 زمانی اتفاق میافتد که:
مو، پرز، نخ و فرش در برس گیر کرده باشد
محور برس قفل شده باشد
موتور کوچک داخل برس سوخته باشد
سیمکشی برس به دسته دچار قطعی شده باشد
راهحل دقیق
برس را باز کن و تمام موها و نخها را از دور محور پاک کن.
چرخش برس را با دست امتحان کن؛ باید آزادانه بچرخد.
اگر موتور کوچک صدا نمیدهد، احتمال سوختگی آن وجود دارد.
اگر چراغ روی برس چشمک میزند، معمولاً مشکل از گیر کردن برس یا اضافهبار موتور است.
علت بروز
این خطا جزو خطرناکترین خطاها است و نشان میدهد:
موتور نیمسوز شده
سیمکشی داخلی اتصال بدنه دارد
گرد و غبار داخل برد یا موتور ایجاد جرقه کرده
برد الکترونیکی آسیب دیده یا خازنها مشکل دارند
راهحل دقیق
بلافاصله دستگاه را خاموش کن و از برق بکش.
این خطا بههیچوجه نباید نادیده گرفته شود چون میتواند باعث سوختن موتور یا اتصال برق شود.
دستگاه باید توسط تعمیرکار متخصص باز شود تا:
سیمکشی تست شود
موتور چک شود
برد بررسی و گرد و غبار زدایی شود
تست نشتی جریان انجام شود
تماس و ثبت درخواست
درصورت ایجاد مشکل برای لوازم خانگی تان با ما تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کنید.
مشاوره اولیه
کارشناسان ما راهنماییهای لازم برای برطرف کردن مشکل را به شما ارائه میدهند.
هماهنگی و ارائه ی زمان و هزینه
کارشناسان هزینه تعمیر را به شما اعلام و زمان حضور تکنسین را با شما هماهنگ میکنند.
مراجعه به محل و تعمیر
تعمیرکاران مجرب جهت ارائه خدمات تعمیرات به محل شما مراجعه می نمایند.
تماس و ثبت درخواست
درصورت ایجاد مشکل برای لوازم خانگی تان با ما تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کنید.
مشاوره اولیه
کارشناسان ما راهنماییهای لازم برای برطرف کردن مشکل را به شما ارائه میدهند.
هماهنگی و ارائه ی زمان و هزینه
کارشناسان هزینه تعمیر را به شما اعلام و زمان حضور تکنسین را با شما هماهنگ میکنند.
مراجعه به محل و تعمیر
تعمیرکاران مجرب جهت ارائه خدمات تعمیرات به محل شما مراجعه می نمایند.
سوالات متداول
تعمیرکار با شما تمامی هماهنگی های لازم را انجام داده و طبق زمانی که خودتان اعلام می کنید، به محل موردنظر شما مراجعه می کند.همچنان ساعاتی قبل از حضور در محل جهت اطمینان از حضور شما در آنجا با شما تماس خواهد گرفت.
البته که این زمان بستگی به نوع مشکل لوازم خانگی شما دارد، اما ما این تعهد را به شما می دهیم که تعمیرات لوازم شما را در سریعترین زمان و بالاترین کیفیت ممکن انجام دهیم.
تمامی هزینههای اعلام شده منصفانه بوده و تحت نظارت نمایندگی ما تعیین میشود. در ضمن حدود قیمت قبل از انجام تعمیر به شما اعلام میشود و کلیه هزینهها پس از پایان تعمیر دریافت خواهد شد.
بله، اکثر نمایندگی های ما خدمات تعمیر در محل را انجام می دهند. در این صورت دیگر لازم نیست دستگاه خود را تا کارگاه حمل کنید.
مقالات
عوامل خراب شدن یخچال و نحوه جلوگیری از آن
علت جرقه زدن مایکروویو و نکاتی درباره استفاده از آن
نکات مهمی که هنگام خرید جاروبرقی باید در نظر گرفت
رایج ترین مشکلات تلویزیون و نحوه برطرف کردن آن ها
یک ماشین لباسشویی خوب چه ویژگی هایی دارد؟
تعمیر در محل
می توانید زمان دریافت خدمات را خودتان مشخص کنید.

پشتیانی 24 ساعته
شعبه ی شمال تهران
نیاوران/سعادت آباد/تجریش/فرمانیه
09333333333
شعبه ی غرب تهران
جنت آباد/پونک/ستارخان/صادقیه
09333333333
شعبه ی جنوب تهران
جوادیه/محله شوش/محله تختی
09333333333
شعبه ی شرق تهران
تهرانپارس/نارمک/حکیمیه/وحیدیه
09333333333
شعبه ی مرکز تهران
یوسف آباد/منیریه/عباس آباد/امیرآباد
09333333333
اطلاعات تماس:
شماره تماس:
09333333333
آدرس:
تهران - شهرک غرب - بلوار فرحزادی - خیابان عباس اناری - مرکز مجاز تعمیرات کنوود
خدمات تعمیرات نمایندگی
درباره ی نمایندگی ما
نمایندگی تهران، با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه خدمات پس از فروش و تعمیرات انواع لوازم خانگی در تهران، به سطح بالایی از تجربه دست یافته است. این نمایندگی مجاز با بهره گیری از تعمیرکاران مجرب و آموزش دیده و به روز نگه داشتن دانش فنی آنها، خدمات تخصصی تعمیر و سرویس لوازم خانگی کنوود را در سریعترین زمان ممکن و باکیفیت بالا مشتریان ارائه میدهد.